יום שני, 20 ביולי 2015

7 עצות למסיבת יום הולדת במחיר שפוי - פוסט אורח מאת דקלה עמית, מאתר תיבת ההפעלות

יום ההולדת מתקרב ואתם בוודאי כבר חושבים על ההפקה הקרובה, כמה זה יעלה והאם כדאי להתחיל בכלל עם הסיפור הזה


אז פגשתי את דקלה עמית, יזמת של תיבת ההפעלות – ערכות להפעלה עצמית ביום הולדת ומפגשי ילדים , ושוחחתי איתה על איך מפיקים מסיבת יום הולדת במחיר שפוי (עם יד על הכיס)

דקלה נותנת מספר עצות טובות שיעזרו לכם לדאוג להפעלות יום הולדת חסכוניות ומהנות

1. התחשבו בגיל הילדים - ילדים צעירים זקוקים לעיתים קרובות להורים שלהם, ולכן לא תמיד מפעיל חיצוני יתאים לילד, כיון שהוא לא מכיר אותו. במקרה כזה, שקלו האם מסיבה קטנה או משפחתית תתאים יותר. ככל שהילדים גדלים, ניתן להעביר אליהם יותר תחומי אחריות, החל מארגון המסיבה, הכנת ההזמנות ועד ההפעלה עצמה. 




2. הפעלות ליום הולדת – תמצאו ברשת מגוון רחב של מידע לגבי מסיבות בהפעלה עצמית או ערכות מוכנות להפעלת יום הולדת. אלו יעזרו לכם להישאר בתקציב נמוך ובשליטה. הערכות של תיבת ההפעלות למשל כוללות כבר הכל. החל מהקישוטים, דרך ההזמנות, ההפעלות של המסיבה ואפילו ההפתעות לקחת הביתה. כך שלכם נשאר לרכוש חבילת בלונים וכיבוד בלבד.

"פרה עיוורת" במסיבת פיג'מות עם הפעלות של תיבת ההפעלות



3. תקציב כיבוד – גשו לקניה עם רשימה מוכנה מראש. הרבה פעמים אנחנו מגיעים לחנות ומעמיסים מכל הבא ליד, רק שיהיה. אז אין ספק שצריך כיבוד ושתיה, אבל זכרו שמדובר בשעתיים בלבד. אף ילד לא יחזור הביתה רעב.



4. שתפו את הילדים בהכנות, בהתלבטויות – כך תגדילו את המעורבות שלהם וגם תראו להם חשיבה כלכלית. אם בחרנו במפעיל יקר, אולי נצמצם בעלות ההפתעות לילדים. אם הילד בוחר בחוויה יקרה (לונה פארק, למשל), אפשר להגביל את מספר הילדים המוזמנים, או להביא כיבוד מהבית, במקום לקנות במזנון היקר. אפשר גם לחגוג עם עוד חבר או שניים כדי להתחלק בעלויות. 




5. טווח הגילאים החוגגים יום הולדת גדל – לכן אל תגידו "יום הולדת יש רק פעם בשנה". מדובר על לא מעט שנים של חגיגות. לכן נסו לבנות קישוטים (תפאורה) שתשמש אתכם להרבה שנים: סדין ישן שתעצבו כשלט מזל טוב או כרקע לצילומים, סרטי סאטן תלויים וגם תוכלו לרכוש ערכות הפעלה ולעשות בהם שימוש חוזר.


6. חנויות להפתעות – מגוון חנויות הכל בשקל והכל בדולר מפתות אותנו לרכוש במחיר נמוך הרבה. אנו לא שמים לב ומגיעים לעיתים קרובות להוצאה גדולה – הרבה מעבר למה שתיכננו, לא משנה אם כדי לקנות יצירות ליום הולדת או ההפתעות. רגע לפני שנוסעים לחנות כזו, עיצרו וחישבו מה באמת נחוץ לכם עבור המסיבה והאם באמת נצא משם בחיסכון.



7. ביגוד – חלק מהכיף וההתחדשות הוא גם לקנות לילד בגד חדש לכבוד המסיבה. אם יש מי ששואל מה לקנות, נסו שיקנה מראש את הבגד החגיגי ויביא למסיבה. כך תקבלו מתנה אחת שלא צריך להחליף ולשימוש מיידי :-) 





מה הטיפים שלכם למסיבת יום  הולדת שפויה?





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.