יום שני, 11 באפריל 2016

ניקיון טבעי וחסכוני

מי שמכיר אותי מחוץ לגבולות האינטרנט, יודע שאני מאוד משתדלת לחיות חיים אקולוגיים.
אמנם אני חיה במרכז תל אביב והחיים כאן באזור לא מאפשרים חיבור אמיתי לאדמה כמו שבאמת הייתי רוצה, אבל בתוך הכרך הסואן אני משתדלת לעשות כמיטב יכולתי כדי לשמור על הכדור שלנו.

אנחנו ממחזרים פלסטיק, סוללות ונייר ובכלל כל מה שאפשר,
עושים קומפוסט משאריות המזון האורגני קומפוסט, במקום לזרוק לפח, 
מנסים לגדל לבד את הירקות שלנו (כאן נחלנו כישלון חרוץ, אבל אנחנו לא מתייאשים....)
וגם מנסים להשתמש בחומרי ניקוי כמה שפחות מזיקים לסביבה.

חומרי הניקוי הקנויים מכילים חומרים פעילים מאוד לא ידידותיים וחלקם אפילו פולטים אדים שממש מזיקים לבריאות. 
חומרי ניקוי שמכינים בבית הם אקולוגים יותר, פחות מזיקים עבורנו ועבור הילדים וחיות המחמד, וגם הרבה יותר זולים.

יותר מכל אני אוהבת להכין את חומרי הניקוי שלי בעצמי, ועכשיו, בעיצומם של נקיונות פסח, ריכזתי עבורכם כמה רעיונות לחומרי ניקוי כאלו. 
והתוצאות? לא פחות טובות מהחומרים המסחריים, לפעמים אפילו יותר. 



מדריך לניקוי הבית עם חומרים טבעיים

מדריך להכנת חומרי ניקוי לפי אזורים בבית 

15 שיטות טבעיות לניקוי הבית

ואם סיימתם לנקות, כמה טיפים נהדרים לסידור


חוץ מלניקיון, גם לטיפוח התלתלים שלי אני משתמשת בחומרים טבעיים תוצרת בית, ואפילו כתבתי על זה כאן


שיהיה חג אביב נעים, טבעי ושמח :-)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.